Juluppehåll

Så dåligt med uppdatering det har varit här på slutet.. Man skulle kanske kunna säga att jag har haft juluppehåll. 
Julafton spenderades med min familj i Mjösjöby. Där åt vi gott, umgicks, öppnade paket och hade det det allmänt julmysigt! Vi sov över där och åkte dagen efter till Långviksmon där åt vi gott, umgicks, öppnade paket och hade det allmänt julysigt med Jonas familj :)
Sen vet jag inte riktigt vad vi gjort.. Vi har varit in till Umeå en dag och handlat lite grejer till barnen. Theo, som behöver kläder i större storlek, fick lite på mellandagsrean och Max, som behöver lite ytterkläder till förskolestarten, fick lite också. En dag var jag med Lina och mamma till Vännäs. Anna, Marcus och Elsa har varit här och hängt. Jag har varit på sent glöggmys hos systergrannen. Vi har varit ute och lekt i snön. Och däremellan har vi bara varit. Varit hemma och tagit det lungt och njutit av ledigheten! 
Jag ska jobba ons-fre nästa vecka sen har jag ledigt en vecka då Max har inskolning på förskolan och sen ska Jonas ha den andra inskolningsveckan. Och sen ska jag gå ner i tid och jobba 80% så jag är ledig en dag i veckan! Varannan fredag och varannan tisdag ska jag vara ledig. Det blir perfekt så inte barnen får så dryga veckor på förskolan.
 
Här kommer lite blandade bilder från tiden som varit:
 
Det dansande och sjungandes tomteparet är altid lika roligt :)
 
Så här kan Max se ut ibland han också
 

 
Sånt här roligt kan jag få göra med jobbet ibland :)
Åka på brandstationen, träffa apan Flammy och åka brandbil.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0