Nu är det gjort!



Nu har vi spelat in färdigt och är tillbaka på rummet med sjuklingen (Jonas alltså) Han ligger fortfarande i sängen och jag hoppas det kommer gå bra att flyga hem! Och att vi andra inte kommer bli drabbade innan vi kommer hem.. På vägen hem stannade vi och köpte lite mat som vi (läs jag och Theo) nu äter på rummet.
Det gick bra att spela in. Själva inspelningen tog ca 2 timmar och innan det var det en väntan på ca 1,5 timme. Intervjun tog typ 2 sekunder (kändes det som iaf) och jag vet inte alls vad jag svamlade fram för svar.. Men nu är det gjort i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Ska man vara nyfiken nu hur det har gått? hoppas Jonas kryar på sig så han klarar flyget hem:)

2012-12-04 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0