Spännande!

Alltså.. det blir ofta så här. När jag har för mycket att skriva om, så skriver jag istället ingenting. Då känner jag att det blir så mycket att skriva och orkar inte ta mig tid till att skriva för det är för mycket helt enkelt.. Haha mycket för mycket :P

Det jag skulle ha skrivit om var då: *middagen med jobbet (god mat, om än för småa portioner, trevligt sällskap, åkte buss hem) *att vi var i Mjösjöby förra söndagen på Tillis kalas och att åt vi hos mamma och pappa, *gårdagens middag med bl.a. Johanna, Linda och Lina (som jag blev så glad att hon även var med på då vi umgås alldeles för sällan nuförtiden) där vi spelade sällskapsspel och hade trevligt, *att vi har börjat julpynta lite idag. Är nästan färdig (vi har inte så mycket grejer så det går ganska snabbt) *shoppingen av tapeter som vi gjorde idag. Dom ska sitta i köket, så snart är vi (läs Jonas) färdig med köket! *snön som Jonas och Theo var tvungna att skotta idag då det kom jätte mycket snö idag och den största grejen att skriva om..
På måndag åker jag, Jonas och Theo ner till Stockholm (Max är med mina föräldrar) där vi ska vara med i tv!! Sveriges roligaste klipp (som sänds till våren) med Martin Timell. Tv4 betalar flyget tur och retur, boendet och så hämtar dom oss på flyget och kör till hotellet :o Värsta grejen! Jag tänker att programmet är lite som Americas funniest homevideo. Dom ringde för ungefär en månad sen och frågade om vi ville vara med och om dom fick intervjua oss lite (alltså om Theos Youtubeklipp) Och så är vi med och tävlar om pengar. Dom som sitter i publiken röstar vilket dom tycker är det roligaste klippet. Kan ni förstå vilken upplevelse! Och Theo som aldrig flugit :) Så kul för honom. Han kommer förstås inte prata nåt i studion, men det har jag redan förvarnat dom om. spännande spännande!






Kommentarer
Postat av: Maritha

Vilket äventyr för pojken! Och så roligt för er allihop.

2012-12-02 @ 16:53:53
Postat av: Gunvor

Hoppas allt går bra,jag har överlevt 3dag med Inara och Ellie meda föräldrarna var i London.

2012-12-02 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0