Tredje advent

Idag gjorde vi först det här:

Sen var vi på kalas hos grannen på andra sidan granhäcken som fyllt 3år. Efter middagen så gjorde vi sen den här:

Jag satte dit kristyren (och byggde ihop den. Så svårt som det är för en själv.. hur stora ska barnen bli innan dom kan hjälpa till och bygga ihop den..?!) men resten är "designByTheo" :)
Sen håller jag på att tvätta, vilket tar en dag per tvätt då man fortfarande måste tömma maskinen manuellt hela tiden.. Nu ska jag förbereda färdig för utvecklingsamtalen jag ska ha imorn och sen ska jag göra färdigt min PIM2 uppgift. Kommer bli en lång kväll det här känns det som! (och så öppnar jag imorn, så det bästa vore om jag gick och la mig tidigt..)


Kommentarer
Postat av: jimmy

Ni har rensat filter hoppas jag i tvättmaskinen? ÄR helt fantastiskt vad grejor man hittat i vår maskin...

2012-12-18 @ 00:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0