Det var kladdkakemuffins som jag bakade id...

mms_img158724935 (MMS)

Det var kladdkakemuffins som jag bakade idag, om ni inte redan förstod det, eftersom det är det enda jag bakar :-) Jag gjorde dom till helgens kalas. Nu är det mest städning som är kvar att göra. Men imorn tar vi en liten paus från städningen och åker till Leos lekland och leker av oss lite. Där får vi sällskap av Anna och Elsa. På bilden äter Theo en semla, han är lika tokig i dom som jag :-) Vet inte om läs verkligen vill räkna efter.. Men på en vecka har jag ätit 4 st! :-) alltså bara 3 dagar av 7 som jag inte ätit någon.. Ja men man måste ju passa på! Snart försvinner dom ju igen och så måste man vänta ett helt år innan dom kommer tillbaka. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0