Händelserik dag

Nämen oj vad mycket jag har hunnit med idag!
När jag skulle lämna Theo på förskolan imorse så kom just "lill dagis" ner till skidspåret för att agera hejarklack till dom större barnen som skulle åka Lilla Vasaloppet. Så då stannade jag där (i det sköna vintervädret med den värmande solen) en stund och hejade på Elias, som åkte så snabbt att han kom tvåa i sin klass (inte för att det spelar någon roll Lina.. Meen) Sen lämnade jag Theo där och gick hem.
Hemma pysslade jag ihop ett födelsedagskort till systergrannen som fyller år idag! (Grattis igen!!) :) Och så fixade jag lite hemma innan det var dags att gå över till henne och äta tårta.
Så då var jag, Max, Marie och Emil där tills det var dags att hämta hem barnen.
Sen åkte jag och sönerna direkt till Umeå för storhandling på Maxi. Eftersom det är kalas i helgen så var det ju lite extra grejer som skulle inhandlas.
Sen åkte jag förbi Jonas jobb och hämtade upp honom eftersom han slutade då.
Efter det så gick vi direkt över till födelsedagsbarnet där vi blev bjudna på middag (vet inte om vi tackade förut Lina.. Men tack så mycket för den goda maten!)
Och tillsist så hann jag bara hem och byta om innan det var dags att gå till skolans gymnastiksal för att träna Core.
Och, ja.. nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och försöker varva ner innan det är dags att sova :)

Imorgon blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0