Nu stämmer som vanligt inte klockan, men k...

mms_img-11117439 (MMS)

Nu stämmer som vanligt inte klockan, men klockan var runt 8 när jag tog kortet. Men jag trotsade kylan och bilen tog mig hela vägen till Nordmaling där jag befinner mig nu. Jag väntar på att det ska bli min tur att få klippa mig! Nu var det nästan ett helt år sen sist. Jag lovar det är iaf 10 månader sen. Så man kan ju tänka sig hur slitet och urfärgat det är nu..! Igår var jag med Johanna i Umeå. Vi gjorde lite ärenden och fikade tillsammans. Sen åkte jag och sönerna och storhandlade på maxi. Själva handlingen gick ju bra, men sen fick jag såklart avstämning.. Sånt händer ju inte när jag har med mig nån som klo packa eller när jag har få varor, nej det hade varit för enkelt. Sen hade det varit ännu lättare om inte en duschtvål läckt i en av påsarna så jag först fick packa upp kletiga varor och sen i dom igen. Äsch, allt som allt gick det ganska bra ändå. Max sov ju hela tiden och Theo satt så nöjt i vagnen och bläddrade i sin nya Bärgarn bok så jag kunde jobba på i lugn och ro. Nu är det snart min tur, jippiey!!


Kommentarer
Postat av: jimmy

Ska börja med att bara ställa upp varorna på bandet då jag får avstämning, har ju ändå packat ner dom en gång och får göra det igen sen....

2012-02-03 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0