Torsdag

När jag och Lina tränade i garaget i början av veckan (okej, det var mest Lina som tränade, jag gick på crosstrainern, var kanske inte helt effektiv..) så hade vi fint träningssällskap :) Han var nog mest oeffektiv måste jag säga, jag var ju riktigt hurtig i jämförelse med honom! :P

Alla hjärtans dag middagen inan den åkte in i ugnen. Det blev faktiskt ganska bra måste jag säga. Jag är ju inte den som lagar sån mat annars (jag äter den dock väldigt gärna! Älskar kött, men är inte så duktig på att tillaga det..)

Theo visar Loke något spännande på surfplattan :)

Vinterbilder från gårdagen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste skotta taket!!

2012-02-16 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0