Ström

Idag var jag i Nordmaling och hängde med Anna och Elsa. Äntligen fick jag äta min efterlängtade semla! :) Och den var precis så god som jag hade hoppats på! :)
Och vi höll oss visst borta precis när det var strömavbrott här hemma i Gräsmyr också.. Vi kom hem lagomt till strömmen kom tillbaka. Vi börjar bli lite less på det här med strömavbrott nu! Nu tycker jag att det får vara nog med det..

Kvällen har jag spenderat ensam. Jonas var på hockey ikväll. Så efter att jag hade lagt Theo och när även Max hade somnat så kände jag lugnet i min ensamhet :) Fick bestämma helt och hållet över tvn, bara en sån sak :)

Bilder från förra helgen, när vi var ute i solen och fikade med barnen:

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hela kvällen var du väl inte ensam :(

2012-02-18 @ 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0