Fullt upp!!

Oj vad det har hänt mycket denna helg! Båda dagarna har det varit fullt upp med roligheter!
Igår var det ju kalas för släkten på dagen. Och det är ju som vanligt när det är kalas, massa förberedelser och stress innan, fullt ös medvetslös när alla är här och sen lugnet efter stormen när kalaset är över :) Theo hade roligt, kul att leka med alla kusiner/kompisar, massa gott att äta/fika och att få massa roliga presenter!

Efter kalaset så åkte jag, Lina, mamma och massa andra härliga tjejer in till Umeå för att äta middag och bowla (och fira världens bästa syster!!) Och efter det så blev det en spontan utgång på Cover Club. Middagen (som vi åt på bowlinghallen) var under alla kritik! Dålig service, mycket av maten var kall, vi fick vänta över en timma på maten.. Listan kan göras lång! Ett som är säkert är att ingen av oss kommer nånsin att äta där igen!
Bowlingen var rolig :) Känns ju bra att alla är på samma nivå :)
Och den spontana utgången var jätte rolig! Det är ju oftast då man har som roligast, när det blir sådär spontant :)

Idag så var det också kalas. Så då var det också fullt upp :) Och så var vi ute en sväng i solen jag, Theo och Maritha. Sen ikväll har jag pustat ut och känt lugnet :)

Nu har jag en hel drös med bilder att visa.. Så jag börjar med kalasbilderna, så kommer dom andra en annan dag. Vi tog tydligen inga kort på folket som var här, utan bara på fikat. Så jag snodde några kort av Lina :)

Marshmallowblommorna. Jag doppade dom i smält vitchoklad som var färgad med karamellfärg och på toppen är det strössel.
'

Jag gjorde en glasstårta, med olika lager glass och i mittenlagret blandade jag i krossad choklad.

Jonas gjorde en gräddtårta.

Kommentarer
Postat av: jimmy

Ser att Inara sitter och kastar i sig på de bilder hon smög med på...hehe....kakmonstret.

2012-02-27 @ 15:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0