Måndag, tråkiga måsten, bygga och Max

Eftersom det var så fullt upp med roligheter i helgen, så hade jag inte tid med alla "tråkigheter" (dvs, tråkiga måsten som tvätt, disk osv) Så det blev en sån dag idag.
Men först efter att Tage följde med och lämnade Theo på förskolan (så Theo fick visa farfar hur det ser ut där han håller hus 5h om dagen 3 dagar i veckan) och Maritha var så snäll och var hemma med Max så jag slapp böka på med honom ut i vagnen i kylan (var -17 grader) och efter vi fikat rester från kalasfikat. Då, när Tage och Maritha hade åkt neråt mot Dalarna igen, då hade jag tänkt ta tag i tråkigheterna.. Men tog tillfället i akt och sov en stund istället :)
Måste bara inflika ett, tack för besöket Dalaborna! Ni är så varmt välkomna att komma och "bo" här fler gånger! :)
Men iaf så gjorde jag det där tråkiga senare under dagen, så imorgon behöver jag inte göra det. Så då ska jag istället hänga med Johanna. Vi ska göra ett besök på Häggströms och så äta lunch i Nordmaling.

Om att bygga:

Jonas bygger en stol åt Theo.

Jag bygger en byrå

Barnen tittar på när föräldrarna bygger

Jag och Theo har byggt en skoter

Om en Max:

En Max utklädd till en björn

En Max med sin kompis Emil (som är drygt 2 veckor yngre än Max, men ni ser så mycket större han är!!)

En Max i gåstolen med sin storebror som gärna också leker med stolen

En Max med sin mamma, storebror och moster

Max Nalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0