Han fick feber idag min lilla/stora stacka...

mms_img-13591015 (MMS)

Han fick feber idag min lilla/stora stackare.. 39 grader som mest. Hoppas han har gjort bort det värsta nu, så att det bara blir bättre! Så imorn blir ännu en dag att ta det lugnt och krya på sig. Jag har varit hemma och tagit det lugnt så många dagar nu så jag har tvättat så jag kommit till botten på tvättkorgen! Japp, så fort Theo blir frisk så ska vi göra något roligare än att vara hemma och tvätta :-) Max är fortfarande lite förkyld också, men inte värre än att han är lite hostig och snorig. Förutom det så är han pigg. Vi vuxna är också lite småförkylda, men inget allvarligt. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0