Kan man börja dagen på ett bättre sätt än ...

mms_img163068621 (MMS)

Kan man börja dagen på ett bättre sätt än med ett träningspass snöskottning? (svaret är, ja. Ja det kan man! Många andra sätt är bättre..) Som vanligt hos oss är det ju plogkanten som är jobbigast. Alltid den högsta och bredaste kanten på gatan. Jag brukar snegla på grannarnas lilla fjuttiga kant med avund.. Eftersom det inte var plogat överallt imorse så kände jag redan innan jag provat att det skulle vara dömt att misslyckas att ta Max i vagnen när jag skulle lämna Theo på förskolan, men då kom jag ju på att jag har ju en bärsele! Så jag tog honom i den. Och helt plötsligt gick det ju hur lätt som helst att gå i snön! Med en pojke på magen och en på boben så var det ju inga problem :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0