Nu har jag och reflexerna varit ute och le...

20120111675 (MMS)

Nu har jag och reflexerna varit ute och lekt i kylan i 1,5h. På slutet var det jag som ville gå in för att jag frös, barnen hade så roligt så dom skulle kunnat stanna kvar länge. Trots snö i ansiktet och innanför overallerna (så att jag frös bara av att titta på dom) så ville dom stanna kvar ute :) Innan det så var jag till Nordmaling eftersom Max skulle få sin 3 månaders vaccination och så passade jag på att handla massa grejer som bara kostade 10kr styck på Ica, billigt värre blev det :) Imorgon ska jag till Umeå på lunchdejt med Johanna och Linda. Nu är det middag!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Var ju slut på massa på Ålidhood, lite besviken men köpte massa glass och, ja, mer glass.

2012-01-11 @ 19:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0