Nu har vi besök av fina Tilli. Vi fick lån...

mms_img192983062 (MMS)

Nu har vi besök av fina Tilli. Vi fick låna henne medans hennes föräldrar skulle åka och handla :-) Vi var utan ström ett tag, igen.. Jag börjar bli less på att strömmen alltid försvinner bara för att det snöar mycket! Jag skulle just göra lunch och vi var alla väldigt hungriga, så den försvann vid ett dåligt tillfälle. Men nu är den tillbaka och vi har ätit, så nu känns det bättre! :-) Det framgick inte i gårdagens inlägg.. Men Jonas stannade kvar i stan efter jobbet och åt med en kompis, så han behövde ju faktiskt inte äta ensam :-) Snart måste jag gå ut och skotta, får se om jag kan få med mig barnen också. Tilli myser ju så härligt med katten bara, så man vill ju inte störa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0