Nytt år!!

Ja men, nytt år då.. Så tokigt. Det känns ju helt likadant. Men men, nytt år nya möjligheter! spännande spännande.

Jag har ju inte skrivit på några dagar nu.. I fredags var vi ju och firade världens bästa Johanna!! Hon har ju nu kommit in i 30-års gänget :) Hos henne fick vi massa go´fika och smörgåstårta (Jag fick den största biten ever! Men den gick ner hur lätt som helst.. Smörgåstårta.. Mumms!) Och så fick jag ju användning av en av mina nya klänningar :) (egentligen bara för att Johanna tvingade mig att ha den, bara för att jag aldrig har klänning annars..)

Ja sen igår så var det ju (om nån lyckades missa det) nyårsafton! Vi firade hos Anna, Marcus och Elsa med Anders, Håkan och Jossan. Där vi åt gott och umgicks och hade trevligt. Ett mycket trevligt avslut på året! Jag var chauffören så jag mår väl bäst idag :) Theo höll sig vaken ända tills vi åkte hem 00.30. Sen däckade han i bilen, så det var bara att bära i säng honom när vi kom hem. Sen så vaknade han 10.15 imorse och så låg vi och myste och drog oss i sängen tills 10.45, när Jonas och Theo gick ner. Max han sov tills 11, så vi låg kvar längre :)
Jag ska föra över bilderna från gårdagen lite senare, men nu ska jag ta tag i tvätt och andra tråkigheter.

God fortsättning på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0