Playdate

Idag har jag knappt varit hemma nånting känns det som..
Efter jag lämnade Theo på förskolan så skottade jag ju massor med snö, sen var jag inne en stund och tvättade och sånt tråkigt innan jag skulle hämta honom igen. Sen gick vi direkt hem till grannarna på andra sidan granhäcken, där vi åt mellis och Theo lekte med Vilgot, Otto lekte lite med Max och jag drack kaffe och surrade med Josefin. Sen gick vi direkt hem till David där vi åt middag, Theo lekte med Tyr och jag och David spelade gitarr (alltså som vanligt var det Guitar Hero, inte riktig gitarr..) Sen var det bara för Theo att hoppa i säng när vi kom hem. Och han var tydligen trött efter allt lekande (på förskolan, hos Vilgot och hos Tyr). Han somnade (enligt Jonas) 15 sekunder efter att Jonas läst boken färdigt för honom :)

Mina fina pojkar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men varför fick Jonas äta själv?

2012-01-20 @ 06:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0