Söndag och syster

Äsch, nu ger jag upp.. Jag hade tänkt lägga upp massa bilder som jag äntligen har laddat upp från mobilen, men vårat internet är cp just nu och funkar inte alls som det ska, så det blev inget av det.

Igår hade jag en härlig heldag med min syster :) Först var vi i Umeå där vi shoppade på Strömpilen, åt lunch på NK och storhandlade på Maxi. Sen var vi på Primärvårdjouren på Ålidhem för att kolla upp Tyrs nässelutslag. Sen när vi kom hem så åt vi middag hos dom och där vi sen hängde resten av kvällen. En välbehövlig dag med systeryster då det sällan blir sånna nuförtiden (då hon jobbar mest hela tiden). Tack för igår!


Nu ska jag och Theo trotsa kylan och gå ut en sväng. Bl.a. gå till affären så får vi se sen om han vill vara ute och leka lite i snön eller om han tycker det är för kallt (just nu är det -14 grader) Jag personligen har inget emot att vara ute så länge det inte är mer än 15 minusgrader, bara man klär sig ordentligt så är det ju inga problem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0