För trött

Äsch, nu har jag flera gånger börjat skriva nånting, men suddat det eftersom jag insåg att det skulle bli för långt och jag är alldeles för trött för att skriva nånting långt..
Jag skulle skriva om varför jag är så trött, om hur barnen sov i natt, om hur jag skulle behövt få sova när Theo var på förskolan men inte fick det, om hur det går med min bortplockning av julen och om hur tidigt Theo slutade äta på natten och om att jag hoppas att Max också kommer att göra det men att det är väldigt liten chans att det kommer bli så...
Nu kommer vi kanske aldrig att få veta om dom sakerna.. men ska jag vara ärlig så tror jag ingen är så ledsen över det.. :P

Max och mina föräldrars katt, Simba

Theo och Inara

Inara och Theo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0