Att gymma

Sitter och tittar på Maxen som ligger och gymmar (visst måste det vara det dom gör i babygymmet?) Han försöker ta tag i grejerna som hänger ovanför honom, ibland lyckas han och ibland inte. Dom gånger han inte lyckas gnäller han lite och visar sitt missnöje, men stoppar sen in handen i munnen istället, för det lyckas han i alla fall alltid med :) Och så låter det som att han ligger och säger mamma. Jag vet ju självklart att det inte är det han gör, men jag kan väl få låtsas det i alla fall! Ok?! Det första ordet Theo sa var pappa, så nu kan jag väl få sitta här och njuta av att Max ropar på mig ett tag.. Mammamamma mammamamma låter det :)

Spexaren Tyr :)


Min lilla björn!


Min största och min minsta favorit pojke :) (Pojke/man/gubbe kalla den äldre vad ni vill..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0