Dagen

Idag har inte hänt så mycket.
Theo har haft besökt av Vilgot, Max besök av Otto och jag besök av Josefin :)
Jag har gått en promenad då jag fick smeknamnet "skvaller-tanten" eftersom jag tydligen skvallrar mer än andra? :)
Och sen så har jag väl mest bara gjort tråkiga saker som att tvätta och plocka.
Jo, just.. det blev ju en sån där morgon som jag hade hoppats på imorse! Vi låg kvar i sängen i 1,5h efter vi vaknat :) Först låg vi bara och myste och halvsov lite, sen när Theo började vakna till så satte jag på tvn åt honom, så fick jag fortsätta att halvsova lite. Sen när jag vaknade till så låg vi bara och myste alla 3! (Jonas var förstås på jobbet) En perfekt start på dagen med andra ord!

Nu ska jag se om jag ska lägga upp lite bilder från den nya mobilen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0