En random dag

Nu har jag fört över massor med bilder, så för att det inte ska bli för många på en gång, så delar jag upp dom i olika inlägg..
Här kommer bilder från en vanlig dag (nån dag förra veckan var det). Den dagen:

...åkte Elias skridskor.

...åkte också Loke skridskor.

...åkte Theo bob.

..,tog jag kort på snömängderna. Dom här buskarna står i vanliga fall rakt upp.

...satt Max och poserade så jag kunde ta ett kort till Lina.

...gjorde Theo en hinderbana i köket. Han höll på att böka med stolarna och styrde runt, så jag frågade (lite smått irriterat) -Vad ska du göra med stolarna? Då svarade han helt enkelt -Jag ska gå balansgång!

..köpte Jonas nya varma vantar, eftersom jag letat över en månad efter hans gamla varma vantar. Men dom har bara varit borta, så han har bara haft dåliga kalla vantar.

...kom hans gamla varma vantar fram från ingenstans (jo dom låg under några kläder som låg på skohyllan) Och vi borde ju veta att det är ju så det fungerar.. Har man gett upp hoppet om att hitta dom gamla och istället köpt nya, så kommer dom helt magiskt fram igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0