Tisdag

Skidåkarna :)


Dom här 2 korten har Theo tagit.. Han har liite svårt att få mig i centrum där.. Antingen är halva bilden golv, eller så är halva bilden tak :)
Imorgon ska jag och sönerna åka och hälsa på på mitt jobb. Sen ska vi följa med Hanna hem och hänga där tills Jonas slutar, så han får åka med oss hem.
Nu ska jag gå och se hur det går för pojken som vaknade och hade växtvärk. Han grät och gnydde och ville att jag skulle blåsa på hans ben.. Stackars liten, jag önskar att jag kunde blåsa bort smärtan för honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Våra söta små!! Ja om det ändå gick att blåsa bort..

2012-01-17 @ 23:23:27
Postat av: Anonym

Våra söta små!! Ja om det ändå gick att blåsa bort..

2012-01-17 @ 23:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0