Dagen då jag hann med allt jag skulle göra (plus lite till)

Idag var en sån dag då jag fick mycket gjort. Sånt som man aldrig hinner/orkar ta tag i annars. Max verkar nämligen vara som sin bror, och sova extra mycket då han är sjuk. Han är lite förkyld plutten, snorar och hostar. Så på förmiddagen medan Theo var på förskolan sov Max 3 timmar, sen var han vaken en stund och sen när jag hämtade Theo somnade han igen och sov i 4 timmar :)
Så jag hann som sagt med massor och ändå att känna lugnet en stund :)
Jag och Theo skottade när han kom hem från förskolan. Dock så är det ännu mer att skotta plus en jobbig plogkant som jag måste ta imorgon.

Gunvor och Max.

Theos spelar Cars-memory i Långed.

Nyfiken lillebror vill se vad storebror spelar på datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0