Härlig känsla :)

Ja ja, får väl se om det jag mobilbloggade förut idag kommer fram nåt..
Efter maten idag så var jag, syster och barnen till kvarterets lekpark och fixade lite. Nu är det bara ett lock som saknas, annars är leksakslådan klar :) Det är en sån härlig känsla det här.. När man gjort nåt helt själv från grunden (ja jag, Marie och Lina är det som gjort allt) Att man insett att jag kunde visst göra det här. Vi fixade det. Fast vi inte byggt en bil förut. Men vi provade, sågade några brädor, spikade ihop dom, blev det konstigt så gjorde vi bara om (gör om, gör rätt) Och tillslut så blev det nåt bra! Lådan också, är ju inte en sån stor grej egentligen.. Men ändå, jag har aldrig byggt en sån låda förut. Men jag testade och lyckades :) (Alltså att jag lyckades utan att kolla på några ritningar eller att nån sa hur jag skulle göra. Annars hade det ju inte varit en lika stor grej) :P

Så här ser "våran" lekpark ut :)


Lådan när den var halvfärdig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0