I natt (alltså natten mot onsdag ) sov jag...

mms_img120424997 (MMS)

I natt (alltså natten mot onsdag ) sov jag gott, äntligen. Max sov i sin säng tills kl.8 sen när han vaknade tog jag över honom till min säng där han somnade om och sov till 9. Sen låg vi och mös och lekte en bra stund innan vi tillslut klev upp (gick ner). Sen fick vi besök av pappa och Lina som hade varit på Elias skolavslutning. Kan ni tänka er, nu börjar Elias 1an efter sommaren! Sen så var jag med Lina och Marie och kollade in lite i förrådet i lekparken (som ska bli en lekstuga) vad som behöver göras innan vi sätter igång med arbetet. Och sen så fick jag hem en mycket nöjd Theo från hans farmor. Han berättade glatt vad han hade fått göra och visade allt vad han hade fått :) Och sen så har jag använt min kaffemaskin alldeles för mycket. Ska inte fortsätta att använda den så här mycket.. Måste börja snåla snart. Inte än på ett tag bara! :) Ikväll fick jag ett städil.. Dammsög, vattnade blommor, städade Theos rum, tvättade.. And what not? Jag jobbar bäst på kvällen tror jag. Är ofta jag får sånna il alldeles för sent på kvällen. Nu är det dags att sova! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0