Idag behövde jag inte lämna huset när jag ...

mms_img-18545871 (MMS)

Idag behövde jag inte lämna huset när jag skulle lämnade Theo på förskolan.. Han fick hämtning vid dörren nämligen :) Dom skulle gå och leka vid lekparken som vi har här på kvarteret så jag klädde på honom och sen så väntade han ute på gården tills dom skulle komma. Och så väntade han och väntade (det gick nog ingen nöd på honom han lekte på gården) men dom kom nästan 45min senare än vad dom sagt. Men så är det ju när man ska iväg med så många små, svårt att gå en viss tid :) Nu sover Max så jag ska dricka en latte macchiato och slappa i soffan. Kanske sova en stund sen, om jag hinner innan Max vaknar dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0