Idag har jag hunnit med mycket.. Jag (med ...

mms_img195882646 (MMS)

Idag har jag hunnit med mycket.. Jag (med sällskap av Lina) har varit på rusta, Jysk (där jag köpte en hylla/byrå att ha i badrummet istället för den trasiga röda lådan som har stått där sen vi renoverade där för typ 4 år sen) och så handlade vi på maxi så här dagen innan midsommarafton (inte att rekommendera), sen så var vi på mitt jobb och hälsade på och så planerade jag upp lite med hon som jag ska jobba mot när jag börjar jobba igen i augusti ( kommer jobba 50% aug och sep, jag och Jonas, halva veckan var. Sen går jag upp och jobbar 100% resten av terminen medan Jonas är pappaledig) Sen när jag kom hem packade jag upp alla varor, röjde i köket, tvättade, dammsög, plockade och gjorde fint. Sen efter middagen kom Anna och Josefin med barn hit så satt vi ute och planerade lite. Efter det byggde jag ihop byrån och fixade lite. Och tillsist kollade jag på datorn och kunde konstatera att nu efter 3 veckor har mitt videoklipp 144 000 visningar. Helt otroligt! Nu är det verkligen dags att sova så jag orkar upp imorn, då vi ska till Mjösjöby och fira midsommar på dagen. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0