Idag har vi hunnit med mycket, och än är d...

mms_img-13448923 (MMS)

Idag har vi hunnit med mycket, och än är det mycket kvar att dagen.. :) Vi (jag och pojkarna alltså) var först hemma, åt lunch, släppte in och ut grannens hund. Sen åkte vi till Nordmaling där vi hämtade paket på Coop, handlade på bolaget och Ica och hängde en stund på biblioteket (bilden). För tillfället är vi i Långed och fikar, Theo ska spana in fölet som står nere på åkern och Max ligger på altansoffan och sover (jag lyckades med konststycket att få honom att somna om efter jag tog ut honom från bilen!). Snart ska vi åka hemåt igen, då ska vi hämta kusiner på förskolan, packa upp paketet(vad det är i det ska ni få se senare.. Spänningen är oliidlig!) laga middag så den är färdig tills Jonas kommer hem, hänga med Lina medan Jonas ser film med David och sen.. Ja sen blir det väl sängen antar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0