Igår var vi på grillkväll på Theos förskol...

mms_img116892714 (MMS)

Igår var vi på grillkväll på Theos förskola. Vi åt, fikade, umgicks och lekte (kanske mest barnen som lekte och vi andra som umgicks mest) Jonas slöt upp på slutet när han kom hem också. Efter flera dagar med halvdåligt väder så hade vi ju faktiskt turen att få se solen under hela grillkvällen också. Det kanske inte bara var nåt fröknarna sa, det där med att dom hade beställt sol? Jag har aldrig förstått det, men det kanske är så det funkar? Senare idag ska jag bege mig in till Umeå där jag, Anna och Jossan ska fira Josefin med att äta middag och se bio. Men innan dess ska jag hinna äta lunch, tvätta, duscha, hämta pojke på förskolan m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0