Kidnappning

Nej men usch så sent det blev nu då.. När katten är borta.. Nej men vänta, det är ju bara Theo som är borta.
Gunvor kom och kidnappade honom idag. Eller alltså, hon frågade ju först om hon fick ta honom, jag gick ju faktiskt med på det. Hon tyckte att han kunde få sova över hos henne i natt och sen följa med henne till Långviksmon till faster och kusiner imorgon. Och det kunde jag ju inte neka honom att få göra :)

Så vi har haft Theo-fritt här hemma ikväll. Det känns ju att det är någon som saknas. Min lilla (stora) älskling. Han var så nöjd när han traskade iväg med stora ryggsäcken och satte sig glatt i hennes bil. Lite stolt så där.
Jag hade nog tänkt passa på att ligga och dra mig länge imorgon. När man bara har en bebis så kan man ju ligga hur länge som helst :) Om han vaknar tidigt då tar jag honom till min säng och så får han ligga och leka och mysa en stund, sen somnar han om och sover en stund till. Mysungen!

Idag fick jag mail av en japansk tv-show som undrade om dom fick visa mitt Youtube-klipp. Tokigt tokigt :)
Nu har visningsstatistiken börjat avta mycket. Nyhetensbehag. Ett tag var det 10 000 visningar/dag. Nu är det kanske drygt 1000/dag. Det är dock många utländska sidor som länkar eller visar det. Och så twittras det fortfarande lite sporadiskt om det.

Nej om man skulle försöka ta sig till sängen nu. Försöka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0