Statistik

Så här ser statistiken ut för min youtube-kändis nu.. Alltså så många visningar har han på dom här olika sidorna (Nu när jag kollade söndagkväll kl. 22):

dumpert 94 558
youtube 29 670
msn videos (via Holländska msn sidan) 47 489
msn videos (svenska) 3 179

Det är liksom ofattbart!! Man kan inte riktigt greppa hur många som kollat in videon alltså..!
Och vet ni vad jag ska göra nu.. Jag ska försöka formulera ihop ett svar till ABC (ni vet, det amerikanska tv-bolaget) som har mailat mig om att dom skulle vilja visa videon på ABC-news och Good morning America..! (och andra plattformer till ABC-news) Shiit :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi.. 36k på utube nu ! =) Blir spännande att höra hur mailandet gick.. vill ju dock se vad de säger i programmen också!! =)

2012-06-04 @ 08:35:37
URL: http://joraseatteh.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad häftigt att ABC hört av sig, du måste ju uppdatera vad de tänker göra sen och vart man kan se det.

Sen när Theo är en världskändis så kan Inara säga det där är min kusin Theo, han var min idol innan han blev kändis.

2012-06-04 @ 10:37:12
URL: http://www.karhed.se
Postat av: Anonym

Jättespännande! Se nu till att få betalt också...

2012-06-04 @ 12:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0