Tjejkväll

Har ganska nyss kommit hem från en trevlig eftermiddag/kväll med tjejerna. Vi åt god mat på Costas och sen såg vi på bio (Dark Shadows). Känns som en konstig känsla (jag som för det mesta är hungrig) men jag är fortfarande mätt! Det känns som.. bra :)

Ja men vi kör en till statistik på videon nu då. Förra gången jag skrev var för 2 dagar sen, nu har videon varit uppe i 6 dagar tror jag..

Dumpert    97 547st (har inte ökat så mycket, var mest dom första 2 dagarna)
Youtube     60 052
Msn videos 79 101 (holländska)
Msn videos 14 574 (svenska)

Och, nej. Jag har inte fått nåt mer svar från ABC. Dom tappade kanske intresset eller så har dom mycket annat för sig.. Men dom har i alla fall inte svarat mer än.

Imorgon är Jonas ledig, yey! Nu ska jag sova, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0