Och så ännu mera skryt

Ja nu är det ju så här.. Det är min son, han nämns lite här och var (ja jag är inte dum, allt är inte snällt det som sägs.. Men den absolut största delen är ju faktiskt jätte snälla saker!) Och det kommer inte vara så länge han är "kändis" (15 minutes of fame) Men så länge det är så, så kommer jag vara stolt och skriva om det! :D Ni får helt enkelt leva med det.
Så i alla fall, det jag skulle skriva var att jag såg att han var omnänd i ett inlägg på sveriges radio, bara en liten notis, men ändå.. :) Länk till inlägget

Oj, nu fastnade jag på twitter där jag läser alla som twittrat upp honom :) Dom flesta skrev inte så mycket utan länkade bara. Men så här skriver några:


Jag avslutar med en av mina personliga favoriter "The internet´s final cover of "Somebody that I used to know"

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ser gärna statistik varje dag, när jag inte har tid att kolla själv :)

2012-06-08 @ 17:46:45
URL: http://joraseatteh.blogg.se/
Postat av: Farmor

Har kommit underfund med en sak,har funderat länge Theo brås nog farmor eller?

2012-06-08 @ 20:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0