Bajs

Idag har jag varit på 6-månaders koll med Max (6 månader.. var har tiden tagit vägen?!) Han blev vägd och mätt och så var det en läkare som tittade, klämde och kände på honom. Ett riktigt prakt exemplar sa han visst att det var (låter som han pratar om nåt annat än ett barn.. En häst, eller en bil eller nåt..) Han imponerade genom att visa hur duktig han var på att sitta själv :) Men han fick inga sprutor denna gång, eftersom han är förkyld. Så dom sköt upp vaccinationen en vecka istället.
Sen så var jag en sväng på bibliotketet och lånade bajsboken till Theo. Min lilla bajsunge.. Snacka om att vara i kiss- och bajsåldern.

Ikväll ska jag äta tapas med Lina och Emma. Ska bli gott/trevligt! :)

En kväll då jag och Max umgicks med Lina och David

En kväll då jag var ute på promenad med Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0