Bordshäng..

Idag har jag hängt hos David och spelat plastgitarr. Sen efter jag hämtat Theo och vi gått förbi affären en sväng så gjorde vi inte mycket. Vi satt vid köksbordet i drygt en timme och bara hängde. Jag gick igenom reklam och post och surfade med mobilen och Theo tittde på Youtubeklipp på surfplattan. Riktigt mysigt hade vi :) Hade det inte varit att jag skulle börja med maten, så skulle vi kanske suttit där en timma till :)

Här kommer en salig blandning av bilder:

Buskusinerna :) (bilden har jag snott av Lina)

Synd på oskärpan.. men fin solnedgång vid Gunvors hus.

Vitt, vitt, vitt..

Milla och Max

Liam var inte så sugen på att vara med på kort.. :)

Milla, Elias och Theo ute i snön.

Max posar i sina nya mössor:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0