Idag hänger vi hemma. Theo och Max hostar,...

mms_img188908415 (MMS)

Idag hänger vi hemma. Theo och Max hostar, snorar och nyser ikapp. Igår hade Theo ont i halsen, men det verkar vara bättre idag. Han verkar också fått tillbaka lite av den energin som han saknade igår :) Vi sov till klockan 10 imorse jag och sönerna. Om vi inte hade vaknat av att jag fick ett sms så kanske vi hade sovit fortfarande :) Just nu sitter Theo och spelar spel på Bolibompas hemsida, jag dricker kaffe och tittar på dåliga serier på tv'n och Max ligger och sover. Eftersom vi åt en sån sen frukost, så är det väl snart dags för vår sena lunch. Får se vad jag kan gräva fram som vi kan äta.. Kanske pölsa. Beror på om vi har potatis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0