Just nu befinner vi oss på Allstar och har...

mms_img143803840 (MMS)

Just nu befinner vi oss på Allstar och har ätit go'middag! Maxen är med oss och storebror är hos min syster och äter middag med kusinerna. Vi har varit på bankmöte (nej vi ska inte ta ett nytt lån och köpa ett hus i Umeå mamma :-P bara prata lånevillkor och pensionssparande och sånt tråkigt ) sen fikade jag världens godaste chocolate chip cheesecake med grädde och drack en stor latte på barista (dumt nog!) Sen var jag ju inte alls lika hungrig och sugen på mat.. Utan snarare sådär äckelmätt som man kan bli när man ätit sådär mycket sliskigt.. Men det hindrade mig inte från att trycka i mig den goda middagen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0