Medalj

Det blev ingen lunchdejt med Johanna idag.. Hennes dotter var sjuk, dom ringde från hennes förskola just som hon skulle gå ut genom dörren. Så då var det bara att hämta henne istället för att åka och träffa mig. Men jag fick annat lunchsällskap istället, så jag behövde iaf inte äta själv.
Det var en stolt kille som visade upp sin medalj när jag hämtade honom från förskolan :) Han berättade nöjt att han fått medalj för att han var så duktig och åkt hela vägen fram och tillbaka på lilla Vasaloppet (som att jag inte hade vait med och sett det..) Och att han hade druckit blåbärssoppa efteråt och ätit hamburgare med korv (parisare) Han verkade alltså haft en toppen dag!

Världens gladaste Max! :)

En dag kom min underbare man (nej men precis, vi är ju inte gifta, men han är ju min man ändå!) hem med en present till mig, den här tröjan:

Bara för att. För att han är så snäll :)

Tillslut kom vi på att vi kunde ge pojken hörlurar så vi slipper höra samma låt om och om och om och om igen...

Kommentarer
Postat av: gunvor

När jag kommer på söndag måste jag få se Theos fina medalj.

2012-03-16 @ 08:22:30
Postat av: lina

Är David inte viktig nog att nämnas vid namn?! :)

2012-03-16 @ 17:30:16
URL: http://joraseatteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0