Oj, nu vet jag inte när jag skrev sist.. M...

dsc_1171-1 (MMS)

Oj, nu vet jag inte när jag skrev sist.. Men tror jag inte har skrivit på hela veckan. Jag har helt enkelt haft för fullt upp för att hinna/orka skriva. Jag har hängt med Anna och Josefin i 2 dagar, en dag hemma hos Anna och en dag i Nordmaling. Då var vi med barnen på biblioteket och sen fikade vi på Näslunds. Jag har hängt lite med syster. Handlat med henne i Vännäs och så har hon varit här på kaffepaus (från studierna). Jag har spelat plastgitarr med David. Och så har jag tränat core. Idag gör jag dock inget. Jag är inte helt pigg idag. Det började i natt, eller just när jag skulle gå och lägga mig om jag ska vara ärlig. Jag har så ont i nacken och axlar (pga många anledningar.. Dålig nacke till att börja med, inte få sova som man vill på natten för att en bebis ska äta titt som tätt, bära bebis och amma bebis..) så jag är helt illamående pga spänningshuvudvärken som uppkommer av smärtan. Så i natt var det så illa att jag lär tvungen att gå upp och kräkas. Idag mår jag inte lika illa, om jag hinner ta huvudvärkstabletterna i tid och äter mat med jämna mellanrum dvs. Just nu ligger jag i Theos säng och blir uppassad på. Han tar så väl hand om sin stackars mor, han lagar mat i sitt kök åt mig och läser för mig. Kommer med sina favorit gosedjur och ger mig :-) Tokglada killen på bilden ligger nere och sover nu. Hoppas dagen inte blir jobbigare än så här, då kommer jag nog att orka med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0