Att duscha

Igårkväll var jag och såg Melodifestvalen hos syster. Ingen av oss  hade sett någon av deltävlingarna, så alla låtarna var nya för oss. Och vi var ju förstås nyfikna på Ranelid som alla har pratat om så mycket..  Och ja, jag förstår ju varför alla pratat om honnom :) Tack för en trevlig kväll Lina!

Idag har vi inte gjort så mycket.. Vi har varit ute och åkt bob, skottat och handlat. Sen kom mina föräldrar förbi en sväng och hälsade på. Och så har jag och Max duschat idag :) Det är ju såå mysigt att duscha med bebis! Och så tycker han ju det är så roligt nu också :) Första gången var han lite skeptiskt, andra gången lite mindre och sen efter det så har han bara skrattat och inte velat sluta duscha :) Theo har ju duschat med oss sen innan han var 1 år. Han badar ju väldigt sällan (både för att han bara har den där lilla baljan att bada i, men också för att det är ju så mycket lättare att han duschar med oss. Behöver ju inte göra nån extra ansträning, vi ska ju ändå duscha liksom..) men han myser ju inte på samma sätt, han håller ju på att leker för sig själv och dolar på (visst är det ett ord, dolar..) :P Så därför uppskattar jag ju duschen med bebis så mycket, är ju som sagt så mysigt!

Mera bilder från förra helgen:

(Här var ni Lina) :) Jonas och David med varsin bebis :)

Tapasmys
Theo fikar go´fika som vi hade fått av Lina

Kommentarer
Postat av: lina

Haha vad bra!

2012-03-12 @ 16:11:04
URL: http://joraseatteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0