Misslyckat..

Idag har det känts bättre. Inte haft lika ont. Smärtan har inte försvunnit helt men den har blivit mindre.

Jonas och Theo har åkt skridskor idag. Jag och Theo har bakat misslyckade kladdkakemuffins. Åhh vad besviken jag blev! Av alla 25000 kladdkakemuffins jag gjort var dom här dom första som blev misslyckade.. Vi råkade göra dubbelt så mycket socker som det skulle vara (som att det är så lite socker i dom innan...) Nu blev dom helt oätbara.. :( Och så fick vi slut på ägg så jag kunde inte slänga ihop några nya heller.

Imorn ska vi på 2-årskalas. Nu ska jag snart sova..

Bilder från förra helgen:


Kommentarer
Postat av: lina

Men var var vi förra helgen? :)

2012-03-10 @ 17:17:53
URL: http://joraseatteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0