Det finns inget dåligt väder..! :) Pojkarn...

dsc_2376-1 (MMS)

Det finns inget dåligt väder..! :) Pojkarna leker ute i regnet, nästan så jag skulle vilja göra dom sällskap.. Det var så skönt ute, fräscht liksom. Då kanske jag skulle pigga på mig lite, om jag kom ut en stund alltså. Jag är fortfarande väldigt trött. Igår natt skulle det äntligen vara min tur att få sova ordentligt. Jonas skulle tom ha Max nere halva natten så jag inte skulle störas nånting alls. Men just som jag skulle somna kom Theo in till vår säng och sen började han störtblöda näsblod! Han brukar ju göra det ibland när han är förkyld, men då brukar man kunna hantera det som ensam vuxen. Theo brukar själv kunna hålla i papperet och så ligger han stilla tills det gått över. Men nu sprutade det verkligen blod! Det rann igenom papperet direkt och han blev lite lätt hysterisk (han kände ju hur obehagligt det var) och ju mer hysterisk han blev och rörde på sig ju mer blod sprutade det! Jag fick ropa upp Jonas som fick assistera och då vaknade såklart Max och var ledsen också. Så det tog ju ett bra tag innan det slutade blöda och han blev lugn och så innan Max somnade om igen, så det var ju alltså inte meningen att jag skulle få sova tydligen! I natt har jag sovit bättre och Max börjar komma tillbaka till sina vanliga sovrutiner (då han somnar snabbt i sin egen säng, och äter en gång runt 4-5 tiden) Hans förkylning börjar med andra ord släppa nu, skönt! Imorn har jag förresten utvecklingssamtal på Theos förskola. Spännande :) Även om jag vet ungefär vad dom kommer att säga så är det ju alltid roligt att få höra det ändå. Det handlar ju om mitt barn ju! :) Och så är det ju roligt att vara den som sitter på andra sidan i samtalet :) Annars är det ju jag som brukar hålla i utvecklingssamtalen (när jag jobbar alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0