Igår tog jag en promenad ner Jonas farförä...

mms_img200200936 (MMS)

Igår tog jag en promenad ner Jonas farföräldrars gamla hus, där Jonas, Tage och Theo höll på att rensa källaren från skräp och bråte. Huset är sålt och snart har köparna tillträde till det, så nu måste dom rensa ur det sista ur det. Sen när Theo hade utforskat allt som gick att utforska flera gånger och blev less så gick vi hem medan Jonas och Tage jobbade färdigt. Sen åt vi en jätte god grillmiddag innan det var dags för ett mosterpass med matte..! Jag och Theo hängde hos Lina hela kvällen. 5h med matteräknade blev det :) Jag drömde om olika ekvationer hela natten i natt :) Idag har Tage påbörjat resan ner mot Rättvik igen. Och här hemma gör vi tråkiga söndagssaker (städar, tvättar och fixar) Nu har det börjat regna också.. Jag som hade tänkt rensa i rabatterna idag. Ja ja får väl bli till veckan istället.


Kommentarer
Postat av: Lina

T A C K !!!

2012-05-20 @ 14:07:29
URL: http://joraseatteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0