Jag älskar bebisars sovstil :) Jag kom ihå...

mms_img-14013022 (MMS)

Jag älskar bebisars sovstil :) Jag kom ihåg med Theo också, det var inte sällan han sov med fötterna genom spjälorna (heter det så?? Det såg ju jätte konstigt ut..) I eftermiddags kom syster över för lite mattehjälp och när vi insåg att det skulle ta längre tid än vad vi trodde att lösa ekvationerna så kände vi att det var lika bra att hon och hennes familj åt middag här, så vi kunde fortsätta sen (och för att det är trevligt med sällskapet!) :) Sen hängde dom kvar en stund och såg lite hockey innan dom gick hem. Imorn ska jag och Anna över till Josefin och fixa lite. Sen hoppas jag att det inte snöar lika mycket som idag, så kanske det blir att vara ute lite också :) God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0