Nu ska vi se.. Dagarna som gått.. Tage kom...

mms_img200200936 (MMS)

Nu ska vi se.. Dagarna som gått.. Tage kom hit i förrgår och ska sova här tills söndag. Just nu är han i Umeå och hälsar på barn och barnbarn annars så är han här eller hos andra släktingar i Gräsmyr. Theo är så glad över att ha sin farfar här! :) Max förstår ju inte riktigt att uppskatta det än, men han blir i alla fall glad av att se honom (förutom första kvällen när Max var sjuk och grinig..) Och på tal om det, så är jag och barnen förkylda, men Max har det nog jobbigast. För 2 nätter sen så sov han dåligt för att han knappt kunde andas pga allt snor. Förra natten sov han knappt nåt alls för då var han så ledsen. Den här natten sov han, men han störde mycket eftersom han hostade mest hela tiden.. Så som ni hör har jag ju knappt fått sova dom här 3 nätterna.. Men men, min tid kommer ju snart också, visst?! Annars har dom här dagarna bestått av mycket systerhäng med försök till att hjälpa till med matteplugg och så har jag gått en minipromenad bara för att få lite frisk luft. Idag var jag och min familj till Nordmaling en sväng för att slänga skräp på Levar återvinningscentral, hämta paket och handla och så skulle vi lämnat tillbaka böcker på biblioteket men vi glömde böckerna hemma så det blev inget av det. Ja just och så bilden.. Jag har bytt bilbarnstolarna nu! Babyskyddet som Max har måste vi lämna tillbaka den här månaden, så nu måste jag hinna tvätta upp klädseln på det så vi hinner lämna tillbaka det i tid. Så nu har jag tagit bort hans insats till babyskyddet och satt dit Theos nya bilstol och så har jag ändrat bältet på Theos gamla stol, så Max kan ha den nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0