Så här såg det ut igår hos oss.. Idag är d...

mms_img-45532620 (MMS)

Så här såg det ut igår hos oss.. Idag är det betydligt bättre väder! Solen lyser, det blåser dock kalla vindar men dom kan man bortse ifrån så länge solen lyser och det inte snöar :) Vilket lyx jag hade/har idag.. Direkt efter frukosten gick jag över till grannen på andra sidan granhäcken, där också Anna var, för att fixa lite grejer. Medan jag var borta städade Jonas och Theo toaletten, dammsög, plockade undan i köket och fixade lunch. Så när jag kom hem var det bara att sätta sig ner i det nystädade huset och äta :) Nu är dom ute och fixar istället. Jonas har sköljt av vinterdäcken och tvättat bron och altanen på framsidan. Näe nu ska jag sätta mig och dricka en kopp kaffe tror jag bestämt. Ha det gott i solen folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0