Fotboll

Max gick igenom besiktiningen utan anmärkningar. Han behövde alltså inte ombesiktas :)
Jag fick sällskap av snälla syster till Nordmaling och vi passade på att ta en fika på Näslunds när vi ändå var där.
Sen har jag fortsatt ute i rabatten idag och börjat rensa upp i vinbärsbuskarna, vilket kommer ta ett tag, då vi inte gjort nåt åt dom sen vi flyttade hit för snart 5 år sedan..

Igår köpte Jonas en fotboll och fotbollskläder till Theo och ikväll så var pojken tvungen att testa grejerna :)

Sen när Theo och Jonas blev less på att spela så stannade jag kvar på planen med några barn och spelade vidare. Jag imponerade så mycket att Elias frågade -Visst har du gått fotbollsskola?! Och visst har jag ju det :) Spelade ju faktiskt fotboll från förskolan till 9:an. Sen när det var dags att börja byta lag i och med att jag började gymnasiet oh flyttade, så slutade jag.. Tråkigt såklart, hade varit roligt att fortsätta, men drygt att byta lag i den åldern.
Men hur som.. nu när jag spelade så kände jag att det inte gick lika bra att springa fram och tillbaka på planen som det gjorde förut.. Förstår inte varför jag blev så anfådd :P Jag insåg att jag måste börja spela oftare med barnen och träna upp flåset! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är på! =)

2012-05-23 @ 07:54:46
URL: http://joraseatteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0