Soliga torsdag

Självklart hade pojken bara haft det bra på utflykten :) Ätit det mesta av den medhavda matsäcken, utforskat området runt bygdegården och haft på sig sin rymdhatt som dom tillverkade förra veckan på förskolan.

Idag har jag fått årets första bränna.. Att man aldrig lär sig. Jag smörjde in mig, men tydligen var det för sent. Inte för att det var så farligt jag brände mig, men lite röd blev jag när jag satt ute med syster i solen.
Idag rensade jag färdigt vinbärsbuskarna. Det tog som sagt 5 år att ta tag i dom, det tog 3 dagar att göra (inte så effektiv jobbtid dom dagarna dock) och nu är det klart! Yey! :)

I brist på annat kommer här några Instagrambilder som jag inte vet om jag bloggat upp..

Kommer ni ihåg att jag hade en fin grind med ett fint tak på min garageuppfart förut..? Det gör jag. Den var fin.

Våran sångfågel :) Nu har han ju dock fått en mikrofon att sjunga i så han slipper sjunga i golvmoppen :)

På en kvällspromenad genom fina Gräsmyr.

Elias och Loke trotsade snön och cyklade i alla fall :) (Det var dock när Loke hade kvar stödhjulen, nu har han ju lärt sig cykla utan dom stora killen!)

Våran gladskit :)

Pojken, kusinen och brasan.

Abborrefileér i ugn med purjolök.. Mums! :)

Jag gillar engagerad tapetsering.. Varför flytta på sängen när man kan tapetsera runt den? Den kommer ju ändå alltid att stå på samma ställe :) (Bilden är inte tagen hos oss, nej.)

Ännu en promenad genom fina Gräsmyr.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag minns den. Den var fin.

2012-05-25 @ 17:21:32
URL: http://joraseatteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0