Helgen

Idag har vi varit på kalas hos Anna och Marcus och ätit god och mättande smörgåstårta (och umgåtts med våra vänner förstås, men man måste poängtera smörgåstårtan ju!)
Sen har jag skottat bort gammal jord och massa brännässlor från komposten och så har jag klättrat  i träd för att kapa trasiga grenar. Jonas har ju förstås också gjort massa grejer (maskerat och målat fönster, börjat klippa gräsmattan m.m. Men det är ju roligare att nämna vad jag gjort såklart)
Sen ikväll gick jag och Lina på vägföreningsmöte. Japp, vuxet värre!

Helgbilder:

Fotollspojken


I helgen har vi ätit frukost (och alla andra målen) ute på altanen.

Igår kväll spelade vi sällskapsspel hela familjen (inte så mycket Max kanske.. Men vi andra)

Idag var det dags för årets första gräsklippning.

Kommentarer
Postat av: Lina

Theo berättade så stolt när vi gick förbi den klippta biten att "Det är jag och pappa som klippt gräsmattan idag!"

2012-05-28 @ 08:08:48
URL: http://joraseatteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0